سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت

ساخت وبلاگ

 

برای ثروتمند شدن شش راه وجود دارد و من تضمین می کنم که اگر این شش کار را انجام دهید، توان ثروت سازی تان بالا خواهد رفت.حال به معرفی و توضیح این موارد می پردازیم.

 

1- این فداکاری را داشته باشید که یک کسب و کار راه اندازی و به مردم خدمت کنید

مردم باید اخلاق کاری داشته باشند و به مردم خدمت کنند. اگر به مردم خدمت نمی کنید، پس منبع درآمدی ندارید. دو راه برای خلق ثروت وجود دارد: بازی مجموع غیر صفر که در آن شما محصول یا خدمت یا ایده ای ارائه می دهید که برای آن به شما پول می پردازند. این معامله ای است که باعث ایجاد ثروت می شود. راه دیگر خرید سهام است که آینده آن یک بازی مجموع صفر است. با این تاکتیک، چیزی به اقتصاد اضافه نمی کنید، بلکه زندگی شما وابسته به از دست دادن پول از سوی دیگران است.این کار برای هر کسی جواب نمی دهد. ما نیاز به درصد قابل ملاحظه ای از افراد داریم که برای افراد دیگر تولید می کنند و چرخه اقتصاد را می چرخانند. یک اقتصاد خوب از طریق افرادی کار می کند که ارزش اخلاقی دارند و به افراد کمک می کنند.

تنها کافی نیست که کسب و کاری را راه اندازی کنیم زیرا برای خلق ثروت، آن کسب و کار باید کارآمد بوده و سوددهی داشته باشد. در تجارت اگر سود نکنید، ثروتی وجود نخواهد داشت. این تجارت باید به خوبی مدیریت شود. شما باید بخشی از آن سود را پس انداز کنید و صرف موارد مصرفی نکنید تا آن پول برای تان کار کند. اگر به خرید چیزهایی ادامه دهید که ارزش شان کمتر می شوند، هرگز پیش نخواهید رفت.

article_image_one_634.jpg

2- برای پس انداز خود ارزش قائل شوید

اگر هیچ وقت پس انداز نکنید، همه عمر مجبور خواهید بود که کار کنید. اگر پس انداز کردن را آغاز کنید، پول تان برای تان کار خواهد کرد. افرادی که برای دیگران کار می کنند و هرگز پس انداز نمی کنند، بیشترین مالیات را می پردازند و همیشه بی پول هستند. افرادی که پس انداز را آغاز می کنند، به سطح متوسط ارتقا می یابند. افرادی که پس انداز می کنند و می دانند که آن را چگونه سرمایه گذاری کنند و ثروت بسازند. از پول افراد دیگر استفاده می کنند تا پول بیشتری کسب کنند و کمترین مالیات را بپردازند.

3- مدیرانه پول خود را مدیریت کنید

من عقیده دارم که اگر به درستی پول خود را مدیریت کنید، پول بیشتری به دست خواهید آورد که مدیریت کنید. کلید این کار، ارزش قائل شدن برای پول است. وقتی پس انداز کردن را آغاز می کنید، شروع به رشد خواهید کرد. در فواصل زمانی مشخص کمی توقف کنید و کاری را که انجام می دهید بنویسید. ببینید چقدر زمان صرف می کنید و زمانی که اختصاص می دهید، هر ساعت و هر دقیقه، چقدر بازدهی دارد. اگر می بینید که 10، 20، 30، 40 یا 50 درصد از آن را نمی توانید تحت کنترل درآورید، کسی را استخدام کنید که کارهایی را با اولویت پایین که باری روی شانه تان هستند و باعث می شوند تصویرتان از خودتان کوچکتر شود، حذف کند و وقت تان را آزاد کند تا به کارهایی برسید که برای تان الهام بخش هستند و در آنها مهارت و تسلط بیشتری دارید و باعث درآمد بیشتر در مدت زمان کمتری می شوند.

هر بار که این کار را انجام می دهید، پس انداز خود را افزایش می دهید. اگر هر دوره زمانی پس انداز خود را افزایش دهید، وقتی این تمرین را انجام می دهید، ارگ کمتر از یک درصد نباشد یا ترجیحا 10 درصد باشد، مقداری که پس انداز می کنید در مدت دو سال حداقل به دو برابر می رسد. وقتی به دلیل پس اندازهای تان، تقاضای بزرگتری از خود دارید، منابع بزرگتری را به سمت خود جلب می کنید.

4- بر هنر سرمایه گذاری تسلط یابید

حفظ پولی که پس انداز کرده اید اهمیت دارد. وارن بافت، آهن ربای بزرگ تجارت این گفته را همیشه تکرار می کند: «قانون شماره 1 در مورد پول این است که هرگز آن را از دست ندهید. قانون شماره 2: قانون شماره 1 را فراموش نکن.» یک سرمایه گذار کسی است که محاسبات کافی انجام داده تا بداند که این کار به نفع اوست. آنها فرض نمی کنند، اطمینان حاصل می کنند که اعداد به نفع آنان فعالیت می کنند. آنها صبورند، منتشر سرمایه گذاری درست می مانند و احساسی و هیجانی عمل نمی کنند.

5- مقداری از ثروت را انتخاب کنید که با بینش و رویای تان برابر است

اگر هدفی داشته باشید که به روشنی تعریف شده باشد، احتمال بسیار زیادی وجود دارد که به آنجا برسید. اگر کسی بگوید که می خواهم زندگی با ارزش یک میلیون در سال و بازگشت متوسط شش درصد داشته باشم، این یعنی باید 16.6 میلیون پس انداز داشته باشد. شش درصد به علاوه پنج تا شش درصد تورم روی آن باید ثروت او باشد که بتواند آن سبک زندگی را حفظ کند وگرنه این یک خیال است. این عدد قراردادی نیست، این یک عدد خاص است. افرادی که می دانند کجا هستند و می دانند که سرمایه و استعدادشان چقدر است و اهداف روشنی دارند و برای رسیدن به آن استراتژی مشخص دارند، بیشتر از افرادی که خیال پردازی می کنند و نمی دانند کجا ایستاده اند و استراتژی و انگیزه انجام آن استراتژی را ندراند، احتمال رسیدن به هدف برای شان وجود دارد.

6- دلیل بزرگتری داشته باشید

اگر دلیل بزرگتری داشته باشید، ثروت بیشتری کسب می کنید. از خود بپرسید سود، ارزش و خدمت خلق ثروت برای من چیست؟ آیا این دستاوردها حقیقی هستند؟ هر انسانی که آرزوی خلق ثروت را دارد، می تواند آن کار را انجام دهد. فرقی نمی کند آن درس ها چه باشد. همه آنها در اینترنت هست. دلیلی وجود ندارد که آنها را یاد نگیرید اما اگر ارزشی برای آن قائل نباشید، برای یادگیری آن وقت نمی گذارید. پول به طور خودکار به سمت کسی می رود که برای آن بیشترین ارزش را قائل است. افرادی که برای پول ارزش قائل نیستند، آن را خرج و ناپدید می کنند. به همین دلیل است که پولدار، پولدارتر می شود و فقیر، فقیرتر.

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمد بازدید : 285 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 16:53

یک مدیر °360 ای می تواند هرکسی باشد که توانایی مدیریت در سطح متوسط و متوسط به بالا را دارد. این مدیران در هر پستی که باشند، می توانند بر دیگران نفوذ داشته باشند و الگوهای تاثیر گذاری برای سایرین محسوب شوند. این مدیران باید فراتر از شغلشان فکر کنند، به کارهایی علاقه نشان دهند که دیگران، مغرور تر از آن باشند که تن به آن کار دهند و یا از انجام آن بترسند. این ویژگی ها مدیران °360 را سرآمد دیگر همکارانشان می کند.

 

1- مدیران °360 کارهای سخت و دشوار را انجام می دهند

یکی از سریع ترین راه های رسیدن به مدیریت، حل مشکل است. توانایی انجام کارهای دشوار به سرعت احترام دیگران را جلب می کند. مشکلات به کرات در خانه، محل کار و محیط زندگی پیش می آیند. معمولاً مردم مشکلات را دوست ندارند، خیلی زود از آن ها خسته می شوند و هرکاری می کنند تا از آن خلاص شوند. اگر بتوانید مشکلات دیگران را برطرف کنید آن وقت است که مدیریت امور را به شما می سپارند.

بازار توانایی حل مشکل شما همیشه پر رونق است. چون مردم همیشه مشکل دارند. انجام کارهای دشوار نه تنها برای تان احترام به همراه دارد، بلکه به شما کمک می کند مدیر بهتری باشید. کارهای دشوار به شما انعطاف پذیری و سرسختی را می آموزند در حالی که کارهای ساده این ویژگی را ندارند. در انتخاب های سخت و نتایج دست نیافتنی است که مدیران ساخته می شوند.

 

تبلیغات درون متنی/

اگر تمایل دارید برای شرکت خود اقدام به طراحی سایت ارزان کنید پیشنهاد می کنم ابتدا مقالات مربوط به تفاوت   طراحی سایت فروشگاهی  و  طراحی سایت شرکتی را مطالعه کنید. من به شما پیشنهاد می کنم خدمات طراحی سایت پیام آوا را برای این کار نگاه کنید. شرکت پیام آوا بهترین و با کیفیت ترین خدمات طراحی سایت را در قالب طراحی سایت ارزان و مقرون به صرفه به شما ارائه می کند.

تبلیغات درون متنی

article_image_one_640.jpg

2- مدیران °360 انتقاد پذیر هستند و هرگز بهانه نمی آورند

داخل سازمان بهترین مکان برای شناخت شخصیت شماست. می توانید قدرت مدیریت را در آن جا محک بزنید. اگر اشتباه کردید تلاش کنید تا بر اشتباهاتتان غالب شوید. اگر دوباره آن اشتباه را تکرار کردید، یاد می گیرید، که چطور بر موانع غلبه کنید و نقاط ضعف خود را بیابید. آن وقت با کمک دیگران، آن را حل کنید. اما هرگز بهانه نیاورید.

تحمل شکست برای رسیدن به پیروزی، آسان تر از بهانه آوردن برای رسیدن به آن است. اگر کمبود هایتان را بپذیرید و از بهانه آوردن بپرهیزید ازاعتبار بیشتری برخوردار می شوید.

3- مدیران °360 قیمت هر چیز را پرداخت می کنند

راحتی و آرامش را کنار بگذارید و به کارهایی تن دهید که تا به حال انجام نداده اید. همواره در حال یادگیری و فعالیت باشید، حتی اگر آن لحظه تمایلی به این کار ندارید. اگر دوست دارید مدیر موفقی باشید باید تمام این کارها را بدون هیچ گونه نارضایتی و شکایت انجام دهید.

Sam Nunn سناتور اسبق امریکا می گوید : « باید قیمت هرچیز را بپردازید. آن وقت متوجه می شوید هرچیزی در زندگی قیمتی دارد و تصمیم بگیرید قیمت ها بیشتر از ارزش واقعی پدیده ها هستند یا نه.» برای این که چنین مدیری باشید باید قیمت همه چیز را بپردازید. باید از فرصت های دیگر چشم پوشی کنید تا مدیریت کنید. باید بعضی از اهداف شخصی تان را برای رسیدن به اهداف جمعی، قربانی کنید.

 

4- مدیران °360 افرادی مسئولیت پذیر هستند

افراد بی مسئولیت همواره سعی می کنند دیگری را مقصر و گناهکار جلوه دهند درصورتی که مدیران ° 360 هرگز این طور نیستند. آن ها مسئولیت هایشان را با آغوش باز می پذیرند و به طور کامل از عهده آن بر می آیند.

 

تبلیغات میان متنی

 

سئو سایت برای موتورهای جست و جو و همچنین  تبلیغات گوگل  از جمله مهمترین روش ها برای بیشتر دیده شدن سایت شما به حساب می آید. شرکت پیام آوا خدمات طراحی سایت تهران و سئو را با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می دهد. بازاریابی و تبلیغات به رکن اساسی جامعه امروز ما تبدیل شده است.

تبلیغات میان متنی

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمد بازدید : 273 تاريخ : دوشنبه 26 اسفند 1398 ساعت: 16:51

سئو حرفه ایی یکی از لازمه های شناخته شدن در فضای کسب و کار اینترنتی است. در این مقاله قصد داریم به شما نکاتی را بگوییم که با رعایت آنها به سادگی بتوانید سئو محتوا خود را به درستی انجام دهید . فقط به این نکته نیز توجه داشته باشید که سئو محتوا یک کار زمان بر است و برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به صبر و دقت فراوان است.

1. به دنبال کلمات کلیدی مرتبط باشید.

با استفاده از نرم افزارهای جستجو کلمه کلیدی٬ یک کلمه و یا دسته ایی از کلمات که به تجارت و برند شما مربوط است را شناسایی کنید و سپس روی کلمه کلیدی مرتبط کار کنید. شناسایی کلمه کلیدی مهم است و به اصطلاح خشت اول کار سئو کلمه کلیدی است اضافه و یا کم کردن حتی یک حرف شما را از آنچه موردنظرتان هست دور می کند. استفاده از کلمه کلیدی مناسب این فرصت را به شما می دهد که دسته های جدید و بخش های تازه در سایت خود بوجود آورید و با استفاده از این دسته ها بتوانید کاربر بیشتری به را سایت خود منتقل کنید. فایده این دسته بندی و بخش کردن اطلاعات سایت این است که کاربران ممکن است به موضوعات شما علاقه مند شوند و لیست اطلاعات شما مورد علاقه آنان باشد. هم چنین کلمه کلیدی را بطور مرتب پیگیری و دنبال کنید. ببنید که الان در چه رتبه ایی قرار دارید و در صفحه چندم جستجو ظاهر می شوید و همین طور سایت های دیگری که در رتبه های نخست قرار دارند را هم بررسی و تحلیل کنید تا متوجه شوید که چه نوع کلمات کلیدی آن ها را به رتبه های نخست و صفحه اول آورده است. این کار به شما بسیار کمک می کند تا بتوانید به صدر نزدیک شوید.


2. تشخیص اینکه چه محتوایی مورد نیاز است و چگونه می توان آن را بهبود بخشید.
آنچه مد نظر کاربران و استفاده کنندگان است باید دستور کار شما قرار گیرد. ساخت و ایجاد محتوای شما باید بر اساس نیاز کاربر باشد چون شما سایت خود و اطلاعات خود را جز برای استفاده آنان طراحی و بهینه سازی نمی کنید و البته یادتون هم که نرفته٬ محتوا پادشاهه! با شناخت نیاز ، آنگاه باید محتوا را بسازید. سعی کنید محتوا طوری باشد تا عمق نیاز کاربر را براورده کند و ارزشمند باشد طوری که خواندن و استفاده از مطلب شما برای او سودمند باشد. جستجوی کاربران هم بسیار مهم است یعنی اینکه جستجو چه کلمات و عباراتی را شامل می شود و اطلاعات سایت شما نیاز کاربر را برطرف کند. شاید شما روی یک کلمه خاص تمرکز کرده اید و کاربران با هم معنی آن کلمه جستجوی خود را انجام می دهند. یا اینکه آنان درباره مشکلات جستجو می کنند و شما فقط روی کلمات کلیدی بعد از حل مشکل کار کرده اید. برای مثال جستجو درباره سرما و یخ زدگی است و شما درباره گرم کردن و … محتوا نوشته اید.

3. هوشیار باشید که روبوت های گوگل سایت شما را قبول کنند.
برای اینکه کاربران بتوانند به سایت و بلاگ شما بروند و استفاده کنند ابتدا سایت شما باید در دسترس آنها باشد یعنی بتوانند سایت شما را پیدا کنند. محتوایی که شما می سازید هم باید برای کاربر قابل استفاده باشد و در عین حال روبوت ها هم محتوا را قبول کنند. بحث روبوت ها و خزنده ها و اسپایدرها و یا اسم های دیگر بسیار مهم است و نباید نادیده گرفته شود. در این جا به بعضی از نکات درباره مقبولیت محتوای شما توسط روبوت اشاره می کنیم:

- کاری کنید که آسان در دسترس باشید: مطمئن شوید که هیچ صفحه ایی وجود ندارد که دریافتش از صفحه اصلی شما برای کاربران مشکل باشد.
- سعی کنید که URL شما تا حد امکان کوتاه باشد.
- روبوت ها نوشته هایی که قسمتی از یک تصویر هستند را ایندکس نمی کنند: سعی کنید نوشته ها خارج از تصویر باشند و همین طور در منبع HTML بصورت نوشته باشد.
- هوشیار باشید که صفحات شما گاهی مورد خزش قرار گیرد: اگر این طور نباشد به این مفهوم است که گوگل در ایندکس محتوا شما دچار مشکل شده است.


4. تمرکز شما روی دریافت لینک باشد تا لایک گرفتن
واضح است که سیگنال های شبکه های اجتماعی بسیار سودمند است اما از تاثیر لینک ها هم غافل نشوید. برای بدست آوردن بک لینک٬ محتوای شما باید ارزش لینک دادن را داشته باشد و غنی و جذب کننده و ناب باشد. در ضمن بهتر است بدانید یک دامین خوب٬ در خاطره ها می ماند و به راحتی نوشته می شود. اگر دامنه شما بدترکیب و بی اسلوب است آن را تغییر دهید. شاید برای بدست آوردن دامنه مناسب و مربوط به فعالیت و کلمه کلیدی مجبور شوید که هزینه کنید اما ارزش این هزینه کردن را دارد.

5. اعتبار و مقبولیت خود را در طول زمان با بازاریابی صحیح بدست آورید.
سعی کنید در تجارت و کسب و کار خود به عنوان یک حرفه ایی شناخته شوید. حضور در کنفرانس ها و همایش ها که مربوط به تجارت شماست بسیار اثربخش است. اگر بتوانید خود را صاحب سبک و دارای یک فن بخصوص در فعالیت خود نشان دهید همه خواستار همکاری و ارتباط با شما خواهند شد. اگر تازه شروع کرده اید و توانایی حضور در همایش های تخصصی را ندارید از محله و منطقه خود شروع کنید و نشان دهید که در آن موضوع توانایی دارید. با این روش با دوستان و آشنایان فعال در کار و فعالیت خود آشنا می شوید و می توانید با هم همکاری کنید و به یکدیگر مشورت دهید.

اگر به این نکته ها توجه کنید و طبق اصول و روش های تخصصی سئو حرکت کنید می توانید یک سئو قوی ایجاد کنید. فقط فراموش نکنید فعالیت های سئو یک کار زمان بر است.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای  یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای  را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند  است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنیدتیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند.  درب شیشه ای اتوماتیک   در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و  قیمت کرکره برقی  و پرده برقی  را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع  جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

همچنین می توانید برای آگاهی از قیمت های راهبند ستونی و راهبند بازویی با کارشناسان شرکت قائم الکترونیک تماس بگیرید.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمد بازدید : 307 تاريخ : شنبه 3 اسفند 1398 ساعت: 18:41

 

همه کسایی که سایت یا فروشگاه اینترنتی دارند هدفشان رسیدن به رتبه اول نتایج گوگل است،که اصلا کار ساده ایی نیست. چون گوگل به هیچ عنوان طرح و برنامه های رتبه بندی خود را به صورت واضح مشخص نمی کند. اما اصلا نگران نباشد چون افراد حرفه ایی در این زمینه هستند که با روش ها و تکنیک های منحصر به فردشان از اسرار سئو گوگل پرده برداری میکنند. برای درک بهتر این مطلب در ادامه با ما همراه باشید.

آزمایش اول : تکنیک آسمان خراش و تاثیر گذاری اون در سئو
برایان دین Brian Dean از سایت معروف Backlinko تکنیکی به نام آسمان خراش Skyscraper ابداع کرد که با استفاده از این تکنیک میشه خیلی خوب نتیجه گرفت به خصوص در کلمات پر سرچ و دارای رقابت زیاد.

تکنیک آسمان خراش Skyscraper چیه ؟
این تکنیک میگه اگر میخواهید روی کلمه پر رقابتی گوگل شما رو در صفحه اول نمایش بده, اول باید ببینید در حال حاضر چه سایتهایی در صفحه اول هستند.بعد مطالب اونها رو بررسی کنید و مطلبی در سایت خودتون بنویسید که از تمام رقبا طولانی تر و جامع تر باشه و تمامی جوانب کلمه کلیدی مورد نظر شما رو پوشش بده.(یعنی اگه میخواهید دیده بشید باید برجی بسازید که از باقی برج ها بلندتر و شیک تر باشه)
استفاده از این تکنیک باعث میشه سایت های زیادی به عنوان مرجع به شما لینک بدن و گوگل هم محتوای شما رو به عنوان مرجع تشخیص میده و شما رو در نتایج میاره بالا.
تذکر : متاسفانه مدیران سایتهای ایرانی علاقه چندانی ندارند به سایتهای فارسی به عنوان مرجع لینک بدین و تموم لینک های مقالات میره به ویکیپدیا و همین باعث شده سایت Wikipedia روی تمامی کلمات بالا باشه و رتبه خوبی داشته باشه

نتیجه این آزمایش : استفاده از تکنیک آسمان خراش باعث موفقیت 11 درصدی در وضعیت کلی سئو سایت و افزایش 110% ترافیک ورودی سایت روی کلمه کلیدی مورد نظر شده.

تبلیغات میان متنی

درب شیشه ای یکی از ملزومات دکوراسیون لوکس و مدرن ساختمان های امروز به حساب می آیند. قیمت درب شیشه ای را در سایت قائم الکتریک مشاهده کنید. همچنین درب ورودی ساختمان ها نیز برای حفظ امنیت عبور و مرور نیازمند تجهیزات راهبند است. قیمت راهبند  را از قائم الکترونیک به راحتی دریافت کنید.  تیم نکته عمومی و عامیانه این است که در شیشه ای یا همان درب شیشه ای به درب اتوماتیک شیشه ای اشاره دارند. درب شیشه ای در انواع مختلف را از قائم الکترونیک بخواهید.

----------------------------------------------------------------------------

آزمایش دوم : گرفتن بک لینک از صفحاتی که لینک خروجی زیادی دارند تاثیری نداره
یکی از سئو کارهای معروف استرالیا به نام دن پتروویچ Dan Petrovic که دلنوشته های خودش رو در سایت Dejan SEO منتشر میکنه آزمایش جالبی روی بک لینک انجام داده.
یک باور بین سئو کارهای وجود داره که اگر سایتی زیاد لینک خروجی به جاهای مختلف داشته باشه تاثیر لینکها کم میشه.
برای انجام این آزمایش آقای پتروویچ 2 سایت مختلف ایجاد کرد و یک ماه فرصت داد که این سایتها روی کلمات مختلف رتبه بگیرن و در نتایج دیده بشن.
سپس به یکی از سایتها از یک سایت با اتوریتی 70 بک لینک داد (تعداد بسیار زیادی لینک خروجی در این سایت وجود داشت) و بعد از چند روز سایت از رتبه 70 به رتبه 3 رسید ولی سایتی که لینک نداشت هیچ تغییر رتبه ای نداشت.

نتیجه این آزمایش : گرفتن بک لینک از سایتهایی که اتوریتی بالایی دارند در هر صورت تاثیر خوبی داره حتی اگه تعداد لینک های خروجی سایت لینک دهنده زیاد باش


آزمایش سوم : تجربه صفحه اول گوگل بدون ساخت لینک
معمولا سئو کارهای بلک هت blackhat یا اون دسته از سئو کارها که سعی میکنن با روش هایی خلاف قوانین گوگل, سایتها رو به نتیجه برسونن همیشه گمنام و ناشناخته هستند اما آقای متیو وودوارد Matthew Woodward یکی از بلک هت کارهای درجه یک دنیاست که تجربیات بسیار جالبی روی سایتهای مختلف داره.
ایشون وقتی در سال 2012 اولین بلاگش رو راه اندازی میکرد تصمیم گرفت هیچ بک لینکی ایجاد نکنه !
اما چرا ؟ مگه سایت بدون بک لینک رتبه میگیره ؟

در جواب این سوال هدف آقای وودوارد این بود که ببینه آیا مطالب مفید و کاربردی میتونن خودشون رتبه بگیرن بدون اینکه تلاش کنیم با ساختن لینک بیاریمشون بالا.
برای این کار ایشون تعداد زیادی ویدئو و مقالات آموزشی جامع و کاربردی منتشر کرد و صبر کرد تا نتیجه رو ببینه.
و نتیجه چی شد ؟ سایت ایشون بعد از چند ماه بیش از 9.600 بک لینک بصورت طبیعی از 655 دامنه مختلف بدست آورد و به کمک همینها تونست روی خیلی سرچ ها در صفحه اول گوگل قرار بگیره و همه این موفقیت ها رو مدیون مطالب مفیدش بود بدون ساختن حتی یک بک لینک

آزمایش چهارم : تاثیر لینک های داخلی رو هرگز نادیده نگیرید
یکی از سئوکارها به نام Bill Sebald مدتی رو درگیر میزان تاثیر و قدرت لینک های داخلی در سایتش بود و آزمایشی رو برای این کار انجام داد.در زمان انجام این آزمایش سایتش روی کلمه Philadelphia SEO company رتبه 11 گوگل رو داشت (جهت آشنایی دوستان مبتدی توضیح بدم که رتبه 11 یعنی رتبه اول از صفحه دوم نتایج گوگل چون هر صفحه 10 نتیجه رو نشون میده)

در مرحله اول : از یک صفحه مهم سایت که رتبه خوبی داشت با کلمه کلیدی به صفحه اصلی سایت لینک داد.
نتیجه : سایت از رتبه 11 به 10 رسید (آخرین نتیجه صفحه اول).
در مرحله دوم : در تمامی صفحات سایتش با کلمه کلیدی به صفحه اصلی سایتش لینک داد.
نتیجه : سایت از رتبه 10 به 12 سقوط کرد.
در مرحله سوم : در تمامی صفحات سایتش با کلمه کلیدی به صفحات مهم سایتش لینک داد.
نتیجه : سایت از رتبه 12 به 9 رسید.

نتیجه کلی : ایجاد لینک داخلی بین صفحات مهم سایت باعث بهبود رتبه کلی سایت میشه

 

آزمایش پنجم : گوگل طول نمایش تایتل رو به پیکس اندازه میگیره نه کاراکتر!
اگه مقداری با تولید محتوا و اصول نوشتن مطالب سایت آشنا باشید حتما بارها شنیدید که برای عنوان مطالب باید محدودیت بین 65 تا 70 کاراکتر رو رعایت کنید و اگر طولانی تر از این بنویسید گوگل کاراکترهای اضافی رو پاک میکنه و .... نشون میده.اما بارها پیش اومده عناوینی کمتر از این محدودیت هم در صفحه نتایج بصورت نصفه نمایش داده میشن و گاهی عناوین طولانی تر هم بصورت کامل نمایش داده میشن :

همین مساله باعث شد که آقای Bill Hartzer به فکر انجام دادن آزمایشی بیافته. ایشون مقالاتی در سایتش ایجاد کرد که شامل مجموعی از حروف و اعداد بدون چیدمان و مفهوم بود ولی 95 کاراکتر طول داشت و در کمال تعجب این عنوان به صورت کامل در صفحه نتایج نمایش داده شد. در مرحله بعد مشخص شد گوگل برای سنجش بلندی عنوان مقالات از واحد Pixel استفاده میکنه و تعداد کاراکتر ها چندان مهم نیست.

نتیجه آزمایش : تایتل Title یا عنوان مقالات در گوگل میتونه تا 512 پیکسل طول داشته باشه و بصورت کامل هم نمایش داده میشه

تبلیغات میان متنی

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

همچنین می توانید کرکره برقی و قیمت کرکره برقی  و پرده برقی را در وبسایت قائم الکترونیک و از کارشناسان این شرکت استعلام کنید. ما ۲۴ ساعت شبانه روز آماده خدمت به شما عزیزان هستیم. هموطنان ایرانی همچنین می توانند انواع جک برقی و قیمت جک برقی را در سایت  قائم الکترونیک دنبال کنند.

تبلیغات میان متنی

------------------------------------------------------------

سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت...
ما را در سایت سئو ؛ بهینه سازی و طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : احمد بازدید : 288 تاريخ : شنبه 3 اسفند 1398 ساعت: 18:32